Zveme vás na mezinárodní odbornou konferenci pro zaměstnavatele. Cílem setkání je inspirovat HR manažery a manažerky, majitele firem, profesionály v oblasti řízení a personalistiky. Petra Kubálková moderuje odpolední workshop Práce na dálku nebo home office – jak na to?
Kdy? 10. února 2015, od 8.30 do 17.00 hod.
Kde? Národní technická knihovna, Technická 6/2710, Praha 6
Moderuje Marcela Augustová.
Vstup na konferenci je zdarma.
Registrace zde
Program – dopolední část
Projekt Rodiče ve firmě – výzva, přínos nebo problém
Rodiče a děti ve fluidním světě, Václav Cílek
Zkušenosti německých zaměstnavatelů, Elena de Graat, Astrid Lethert (work & life)
Švédsko – podmínky pro vyvážený pracovní a rodinný život, Olle Ingemarsson (Kommunal)
Panelová diskuse: Co je potřeba změnit v zaměstnávání rodičů, účast přislíbili Tania le Moigne (Google), Zbyněk Frolík (Linet spol. s r.o.), Kateřina Jirková (Ministerstvo práce a sociálních věcí), Tomáš Hajzler (Svoboda v práci), Darina Doubravová (pme familienservice).
Program – odpolední část
Workshop 1: Práce na dálku nebo home office – jak na to?
Legislativní, finanční a organizační aspekty
Jak zavést ve firmě home office
Zkušenosti z firem Linde Material Handling ČR, DuPont CZ, Hoval, pme familienservice, ArcelorMittal Ostrava, O2 Czech Republic
Workshop 2: Řízení mateřské a rodičovské dovolené
Jak dobře zvládnout odchody na mateřskou a rodičovskou dovolenou a návraty zpět
Podpora flexibility, zkrácené úvazky a další opatření
Zkušenosti: Edenred CZ, ČSOB Pojišťovna, CREDITEXPRESS ČR, Sanmina – SCI CR, Plastia, 2N Telekomunikace, OHK Hodonín, Ministerstvo spravedlnosti
Workshop 3: Podpora zaměstnaných rodičů
Služby péče o děti aneb Nejde jen o firemní školky
I malé věci mají efekt
Zkušenosti z praxe: HENNLICH, Linet, M.C.TRITON, Interexpert, Jihomoravský kraj, Město Jílové u Prahy