Komunikační dovednosti patří k základní výbavě sociálních pracovnic a pracovníků. Přesto gender nebývá ústředním tématem a hlavním předmětem vzdělání pracovníků v sociální oblasti. Naše školení poskytuje praktické zvládnutí dovedností komunikace ve vztahu ke klientkám a klientům, kteří často vykazují velmi specifické reakce vzhledem k vlastnímu genderovému nastavení. Naučíme vás jak porozumět těmto predispozicím a snáze komunikovat s vašimi klientkami a klienty.
Kromě komunikace vás provedeme i pravidly pro marketing a reklamu, která není zatížena genderovými stereotypy.
Témata
Seminář je koncipován na jeden den, ale jsme schopni jej prodloužit tak, abychom druhý den konzultovali podněty z praxe a jejich možná řešení.
- Gender a komunikace.
- Gender a marketing.
- Gender a reklama.
- Gender a SOME.
Seminář je často upravován nejen v délce konání, ale také rozdělen na část infomační a část praktickou.
"Během semináře vám nasdílíme pravidla a příklady dobré praxe, jak komunikovat nebo oslovovat vaší cílovou skupinu ať už máme na mysli interní (naši lidé) nebo externí (naši klienti)."
Úroveň semináře: základní znalost